Richard Conijn
Marketing en Communicatie
Marketing en Communicatie
Bij Borger & Burghouts krijg ik de ruimte en vertrouwen om te doen waar ik goed in ben en me graag mee bezig hou. Creatieve ideeën worden niet alleen gehoord, maar ook echt uitgevoerd. Of het nu gaat om campagnes, content of merkversterking. Wat het extra bijzonder maakt, is de sfeer. Een leuk team met korte lijnen en een cultuur waarin je jezelf. En natuurlijk is er ruimte voor plezier. Van spontane borrels tot een uitbundig Oktoberfest.
Als ik één B zou kiezen, ga ik toch voor Bourgondisch. Niet dat de andere gouden B’s minder belangrijk zijn, integendeel. Maar voor mij staat Bourgondisch voor genieten, aandacht voor wat je doet én tijd maken voor elkaar. Of dat nou privé is of tijdens het werk aan een lange tafel met een goed gesprek.
Wat ik mooi vind aan marketing, is dat impact verder gaat dan cijfers. Het draait om beleving en om een verhaal dat klopt. Eerlijk, verrassend en helder over waar je voor staat. Als dat verhaal overal voelbaar is, van campagnes tot contactmomenten, ontstaat er echte verbinding. En precies dát maakt een merk sterk.