Word jij onze nieuwe (tijdelijke) officemanager?

20 – 24 uur per week

In verband met zwangerschapsverlof zoeken wij voor ons kantoor in Deventer een officemanager, voor de periode van 1 februari 2024 tot 1 juli 2024 (20-24 uur per week).

In deze rol ben je mede verantwoordelijk voor de secretariële en administratieve ondersteuning van onze adviseurs en het management. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s als het gaat om onderwerpen als IT-zaken, huisvesting, kantoormiddelen en dergelijke.

Als officemanager neem je het initiatief om jouw collega’s maximaal te ondersteunen bij het efficiënt kunnen uitvoeren van hun werkzaamheden. Jij bent pas tevreden als jij en jouw collega’s ons kantoor als plezierige werkomgeving ervaren, waar ieder zijn/haar werk zo goed en fijn mogelijk kan doen.

Hier kom je te werken

Je komt terecht in een enthousiast team dat open staat voor jouw bijdrage en jouw creativiteit waardeert. Je ontvangt een marktconforme beloning en passende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed pensioen en winstdeling. Jouw werkdagen en werktijden stemmen we graag samen af op jouw voorkeuren.

Een greep uit jouw werkzaamheden

  • Afhandelen van inkomende telefonie, post en mailberichten;
  • Ontvangen en begeleiden van gasten;
  • Agendabeheer voor onze adviseurs;
  • Ondersteuning personeelsadministratie;
  • Mede organiseren van interne bijeenkomsten;
  • Eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde zaken;
  • Eerste aanspreekpunt voor huisvestingszaken c.q. contractbeheer;
  • Beheer en inkoop van kantoor- en kantineartikelen.

Na vele jaren als QHSE manager bij een bedrijf in het Oosten te hebben gewerkt heb ik de overstap gemaakt naar Borger & Burghouts. De afwisseling en dynamiek wat me dit werk als adviseur mij heeft gebracht heeft mij zeer verrast.

Sander Bergboer - Adviseur HSE & Compliance

Waarom B&B? Door de variatie aan klanten en opdrachten is bij B&B geen dag hetzelfde. Daarnaast is het een warme en betrokken organisatie waar de werknemer en de ontwikkeling van de werknemer centraal staan.

B&B is een platte organisatie en we zijn één team. Behalve de zakelijke kant is er veel aandacht voor de sociale kant zoals bijvoorbeeld een luisterend oor of een gezellige barbecue.

Dit zijn wij

Ons team kenmerkt zich door enthousiasme en betrokkenheid, bij elkaar en bij onze opdrachtgevers. Een leuke mix van jong en iets minder jong daagt elkaar uit om onze opdrachtgevers zo goed mogelijk te ondersteunen. Daarbij maken wij gebruik van ieders persoonlijke kwaliteiten, zodat wij elkaar aanvullen.

B&B is een platte organisatie en we zijn één team. Bij B&B krijg je alle ruimte om te groeien en om het beste uit jezelf te halen. Maar we verwachten ook dat je daar iets mee doet. Wij geloven in de kracht van ideeën en de energie van het eigen initiatief. En dus is onze hele organisatie daarop ingericht.

Zien we jou binnenkort bij ons op kantoor?

Of stuur je motivatie en een actueel CV naar Rianke Lubberding (HR) via info@benb.nl.

Ontdek of werken bij Borger & Burghouts iets voor jou is

Kom gerust langs voor een kop koffie en een goed gesprek. Wil je graag eerst meer weten over de functie? Neem dan contact op met Joost Baak.

Joost Baak - Directeur

Joost Baak

Algemeen directeur - Partner